Instagram Shots

Ahad, 15 Februari 2009

Nak tukar baju pun payah ke?

Lelah. Panik. Sakit Hati.

Since aku dah bercita-cita untuk menukar blogskin aku yang entah ke berapa ntah, aku berikrar untuk buat yang secantik mungkin. Tapi...

Aduyai, penat betul nak mengecik-kecikkan mata membaca coding-coding tu. Nak ubah sana, nak transfer menatang itu, sangat menguji kesabaran. Aku terpaksa mem-private-kan blog selama 24jam lebih untuk tukar baju.

Skin aku dah 80% complete tapi ada CACAT lagi. Macam dah sampai roh malas.

Aku dah fed-up. Silap-silap skin ini bertahan seminggu sajork. Tengoklah nanti.

Siapa yang pandai pasal coding-coding sila angkat tangan? Aku nak upah tolong bikin kasi cantik sikit.

Aku terkilan kerana kali ini skin aku agak terencat.

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...