Cari Blog Ini

Ahad, 15 Februari 2009

Nak tukar baju pun payah ke?

Lelah. Panik. Sakit Hati.

Since aku dah bercita-cita untuk menukar blogskin aku yang entah ke berapa ntah, aku berikrar untuk buat yang secantik mungkin. Tapi...

Aduyai, penat betul nak mengecik-kecikkan mata membaca coding-coding tu. Nak ubah sana, nak transfer menatang itu, sangat menguji kesabaran. Aku terpaksa mem-private-kan blog selama 24jam lebih untuk tukar baju.

Skin aku dah 80% complete tapi ada CACAT lagi. Macam dah sampai roh malas.

Aku dah fed-up. Silap-silap skin ini bertahan seminggu sajork. Tengoklah nanti.

Siapa yang pandai pasal coding-coding sila angkat tangan? Aku nak upah tolong bikin kasi cantik sikit.

Aku terkilan kerana kali ini skin aku agak terencat.

6 ulasan:

  1. baru tau ke nk tukar baju bukan senang?
    hehehehee...
    kdg..4,5 kali pun belum tentu sesuai kan..
    zuris baru je merasai penangannya!!

    tp..yg nie agak nice
    sila cantikkan lagi
    gud luck!
    ;P

    BalasPadam
  2. ni juga hobi ku..suka tukar baju! hahahaha

    cepat buring lah..

    btw..kalernya sgt ceria pulak..
    klu ditouch up kan lagik pasti gempak!

    BalasPadam
  3. huhu...
    ai pun ader bagi sumbangan jugak...
    ekeke...

    neway skin ni sincere la ai cakap...seswai untuk entry2 supan2 seperti cerita mengenai beg baru...kuar dating2...atau jalan2 cari makan...

    memang supan ahh...
    takleh maki2 da taooo~~!!

    ahaksss~~!!

    BalasPadam
  4. aku rasa skin blog ko dah tak ganas mcm dulu..ala2 manja gitu..hehehe

    BalasPadam
  5. hen piao liang !!!

    lawa gak baju baru...
    mana der cacat...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...