Cari Blog Ini

Jumaat, 13 Februari 2009

Teman tukar baju?

Apa korang fikir bila baca title post di atas??
Jujur lah...Kalau malu nak cakap, meh bisik di telinga aku.

Ok, actually this post is for telling you that i need a new blogskin. Sedang mencari-cari yang free template. Nak buat sendiri macam tak pandailah pulak. Nak tunggu si BOONto, macam lambat lagi turn aku. Sebab aku ada request blog template dari dia.

Buat masa ini mungkin cari yang free blog template je. Lagi pun skin yang sedia ada macam berunsur panas; merahkan? Agak-agak terpetik cerita sensasi, pembaca-pembaca yang tak rasional meroyan. Merahkan hot? Tapi tak macam blog merah Kak Red, dia dah femes.

Warna apa cantik? Hitam yang gothic dan penuh misteri? Putih yang suci? Biru yang tenang? Ungu yang romantik? Hijau yang menyegarkan? Atau pink yang manja?

Got any idea?

10 ulasan:

  1. arinie ari jumaat.
    so..otak baik sikit lah.takde pk bukan2 ye ;P

    oleh sebab kau nye blog nie sentiasa je hot..apa kata kau buh warna putih lah syima.
    tenang sikit kot hati2 org yg masuk sini
    lalallalaa ;)

    BalasPadam
  2. aku suka je blogskin ko skang...
    kalau nak lagi meriah..ko amik je kaler pelangi...baru la syimalicious...hahahaha

    BalasPadam
  3. ungu romantik eh?
    baru ai tau...

    ingatkan ungu tu macam gothic2 jugak...

    BalasPadam
  4. zana

    purple yer?? purple warna ong ai tahun lepas...

    zuris
    warna putih? suci pulak, lepas ni kena cerita berunsur agama dan ilmiah... huhuuhu

    ceera
    aku suka hitam, oren, merah menyala dan putih juga.. ko ada idea?

    faryn
    warna pelangi? aku pun suka juga. ko ingat funfair ke apa? tapi dari warna gothic n buat lalat rasa macam hanj*** harus aku pertimbangkan dengan kaler pelangi tu..

    BalasPadam
  5. ola dahling, aku ni dah berpuluh kali tukar blogskin dan akhirnya aku tempek blogskin bloggers balik. at last aku pilih yg putih.

    seriousla weii, akan datang elakkan background hitam, berpinau-pinau mata aku merenungnya.

    aku nasihat je. lalalala.....

    BalasPadam
  6. aslinawati
    ungu romantik kot... ade ke gothic?? biar benar??

    belle
    baiklah.. aku cuba cari warna putih untuk kesesuaian pembaca.. tapi aku silau cahaya.. mata ku kabur bila tengok sesuatu yg cerah... camno nih??

    BalasPadam
  7. PINK yg MANJA kowt ..
    sgt chUmelss ..

    ;DD

    (suggestion ajek)

    >_<

    BalasPadam
  8. tak kisahlah. asalkan kau gumbira.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...