Cari Blog Ini

Jumaat, 6 Februari 2009

Serious, aku amat sibuk

Maaf semua.

Aku semacam sibuk sampai tak boleh nak update.
Jiwa aku meronta-ronta untuk meng-update blog. Tetapi tenaga aku kurang memuaskan sejak kebelakangan ini. Bila ye aku nak update?

Laporan berduyun-duyun nak kena handle. Orang gila kuasa macam aku ni kena tunjuk bijak menguruskan masa ye tak? Tapi malangnya, sesudah sampai ke rumah, tenaga aku sudah mencapai nyalaan warning seperti minyak kereta yang kehabisan.

Maka aku ingin menoktahkan penulisan aku kerana otakku agak jam pada hari ini.

Sekian, harap maklum.

3 ulasan:

  1. btol ke ko gile kuasa syima?? x baik oo..elok2 keje,jgn stress sgt..take care..daa..ko mana ilang??hehe

    BalasPadam
  2. takpo2..aku paham..sebab aku pon alami apa yang ko alami..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...