Cari Blog Ini

Rabu, 25 Februari 2009

Tukar baju senyap-senyap

Ye...
Seperti yang anda semua sedia maklum, aku telah menukar skin pada blog ini.
Sekali lagi.

Ramai orang komplen atenye. Lambat loadinglah. Tak boleh viewlah. Blog yang informatif macam ini tak boleh selalu buat problem kan?

Kali ini aku telah memilih dari template free dari blogspot yang mana kalernya simple, tak sejuk, tak panas, tak kontroversi dan yang penting timing untuk loading page ini tidak selembab dulu.

Marilah kunjungi blog aku yang ilmiah, vogue, tapi serba busuk longkang.
* Gambar biar nampak macam real konon-konon body aku tapi yang pasti itu google punya. Tapi apa relevan gambar itu dengan entry ini?

P/s: Jangan malu, jangan segan segala pujian dan kritikan akan diambil kira untuk penambahbaikan blog dan identiti owner blog ini.

7 ulasan:

  1. syima aku dh byk kali pakai blogskin yg glamer2 tu. tapi memang confirm lmbat loading.

    aku skrg mmg pakai balik blogspot skin template classic. cepat je loading. hahaha. janji org tunggu tak basah ketiak. hohoho

    BalasPadam
  2. uhh..naik umah baru juak yaaa.?

    ada kenduri ke x ni?hehehe

    BalasPadam
  3. tukar gak lagi?
    hehehe...

    tp..yg nie cam simple sgt lah
    kalu ko tambah background imej ok sket kot ;)

    BalasPadam
  4. Hahahah.. tukar skin.. tukar baju..
    Errmm..pilih lah yg lebih ceria plz..

    :D

    -reader yg demanding!-

    BalasPadam
  5. hehe...saya pun tukar template free jugak...pakai yg denim tu..tapi dah godek sana sini sikit2 huhu

    BalasPadam
  6. Belle
    aku pun macam dah suka skin plain macam ni... mudah... tapi....

    jd kiss
    rasanya macam kena pindah umah lagi la... orang tak suka... nanti nak buat kenduri aku jemput..

    zuris
    aku dh ketandusan idea untuk menjadi kreatif spt ko.

    tny
    tak ceria? aduyai.. blog aku nak nampak islamik sikit mana bley colorful

    cinta cukulet
    tukar baju simple tapi ramai plak yang tak berkenan walaupun senang loading

    BalasPadam
  7. eh.. aku tak komen rupanya kat entry ni... rajin bebenor tuko2 baju. aku mls la weh. camana nk kikis tabiat ini. tuko baju setahun sekali la jwbnyer. =)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...