Instagram Shots

Isnin, 30 Mac 2009

Bila aku kata benci, aku memang betul-betul benci!

Dengan ini diumumkan aku tidak akan menggunakan JS-kit.com comment sebagai perantara antara aku dengan kamu.

Bila mana aku membuang JS-kit.com comment ini, bermakna komen-komen kamu semua sebelum ini pun akan terdelete sama sekali. Aku sayang komen-komen kamu tapi dah suratan takdir ia tidak berkekalan.

JS-kit.com comment menyusahkan untuk orang yang tak bijak IT seperti aku. Aku dah insaf sekarang. Aku bertaubat takkan buat perubahan pada comment setting yang asing macam jadah!!


Syimalicious: Di alu-alukan untuk kamu semua beromen mengomen untuk lima entri aku yang terdahulu. 5 je! Kalau tak nak komen pun tak apa.

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...