Cari Blog Ini

Selasa, 17 Mac 2009

Jai Ho make me feel Hindustani

Aku sampai rumah pukul 8pm semalam. Letih. Meredah hujan lebat sepanjang highway dari Sg. Besi ke Johor Bahru. Mujur semalam pool car dengan kawan-kawan. Time aku letih Su pula yang drive. Tapi hujan lebat sesangat!

Hari ini nak start blog pun macam larat tak larat. Tapi bila on pc, terus jadi bersemangat...sikit. Owh yer, tengahari tadi aku terima kunjungan dari seorang blogger. Nanti aku cerita lagi. Mood aku sedang mengarah ke lagu dalam movie Slumdog Millionaire. Mungkin dah lama cerita ini berlalu. Tapi sebabkan masih ada yang bercerita dan memberi komen dalam blog masing-masing aku jadi ghairah untuk menonton cerita ini.

Bila boleh tengok movie ini dey??!
Sehingga kini, aku belum dapat tengok cerita itu secara pirated atau di panggung wayang. BFF, tolong cari dvd itu di kedai yer? Balik dari sini saya mahu tengok!!! As, sudahkah anda mendownload cerita ini?

Tujuan utama aku ialah mengenai lagu Jai Ho ni. Aku punya rajin search di youtube cari official videoclip dia... TIADA. Dalam youtube tulis;

"This video is not available in your country.
We are unable to show you the original featured video for this channel due to age or location restrictions."

Mesti dalam video tu mereka amat sexy bagai. Itu sebab aku tak boleh view. Atau aku yang salah cari sebenarnya? Tapi aku jumpa muzik video+lirik ini pun dah puas. Nak dengar lagu je. Aku tak dengar Jai Ho versi original lagi, aku nak dengar versi remix Pussycat Doll Hindustani yang telah di Inggeriskan.

Cantikkan diorang dalam sari hitam macam tu? Aku nak cari satu juga.




Sila kuatkan volume speaker anda supaya ada rasa tergedik-gedik untuk menari berguling-guling.


Chorus;
you are the reason
that i breathe
you are the reason
that i'm still believe
you are my destiny

no, there is nothing
that can stop us
nothing can ever
come between us
so come and dance with me
(feel me it's destiny)




Syimalicious: Tengah gila kejap lagu ini. Kejap saja.

3 ulasan:

  1. yesh!!! tak sabar-sabar nak balik tengok cerita ini... cari kabel yang boleh buat connection dari notebook ke tv... besar sikit... :-P

    BalasPadam
  2. bukan tak de la izan... aku nak tgk videoklip PCD yang official punya... 8-)

    BalasPadam
  3. hahahah tak boleh blah swoh orang amek projektor opis... kalau pinjam tak dapat la.. kena curi2... =-O

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...