Cari Blog Ini

Khamis, 19 Mac 2009

Testing!

5 ulasan:

  1. hahahaha nak tunjuk kecanggihan bahawa akak pun dah pandai nak lock password kat certain2 entry.. 8-)

    BalasPadam
  2. hahahaha ko pun bakal terpedaya... tak de menda kat dalam tu.. aku testing code... hebat tak?? :-D

    BalasPadam
  3. bila rahsia... ko mesti eager nak tau kan?? ala ngaku je la.. ko nak tau kan?? kan?? kan?? aku saja lock, tapi sebenarnya tak de apa pun kat dalam... ;)

    BalasPadam
  4. guest??? sabreena md saad ke ni?? *DONT_KNOW*

    ai tak mo buat dosa asik nak bergosip je keje...

    BalasPadam
  5. awk berahsia dengan siapa pula??? hahahha kalau malu kita putus kawan la senang... *DONT_KNOW* nak?

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...