Cari Blog Ini

Ahad, 7 Jun 2009

Kenapa ia berlaku?

Boring!

Blank!

Bosan!

Idea kong!


Agak-agak korang, kenapa perkara ini berlaku? Aku dah mula rasa muak untuk update blog walaupun banyaaaaaaak sangat cerita best yang boleh aku kongsikan bersama korang.

Saham trafik blog aku mula menuruni dan aku tak suka dengan perkembangan naik turun trafik blog ni. (Macam la yang masuk tu ribu-ribu sehari...)

Adakah aku perlu meng-hire typist untuk menaip segala mak nenek cerita kehidupan seharian aku?


Aku dah bosan... aku dah bosan... aku dah bosan!!



6 ulasan:

  1. LOL.. hire saya.. saya boleh lukis!
    hahaha..
    Exercize sikit kalau bosan..
    boleh hilangkan sedikit stress..
    zikir lebih baik!

    BalasPadam
  2. bule2 ko suh as tuliskan blog nih...

    BalasPadam
  3. Period ker? kalau period tahap hormon menulis blog akan menurun!yoga mungkin boley membantu..huhu

    BalasPadam
  4. hmph, aku pun dah mulai bosan dgn blog aku. mungkin fasa ni biasa kut.

    BalasPadam
  5. hehe wah bagus ni ada jawatan kosong baru .. menambah peluang pekerjaan

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...