Cari Blog Ini

Isnin, 15 Jun 2009

Personaliti Anggun

Aku blog hopping just now. Tetiba terstop di blog siapa entah. Aku terbaca tentang personality test. Aku test jawab dan inilah hasilnya. Rasanya memang result test ini pun kena dengan diri aku.
.
.
.
Your view on yourself:
You are down-to-earth and people like you because you are so straightforward. You are an efficient problem solver because you will listen to both sides of an argument before making a decision that usually appeals to both parties.

>>
Menjadi seorang yang straighforward bukanlah sesuatu yang keji melainkan seseorang itu sudah terbiasa hidup dalam kepura-puraan. Best ke hidup seperti Snow White tapi kena jilat jubur untuk dapatkan topeng supaya tak terlihat wajahnya seekor babi?? Aku lebih suka bermusyawarah sekiranya ketidakpuasan hati berlaku tapi sangat jarang untuk orang lain menerimanya secara terbuka.

The type of girlfriend/boyfriend you are looking for:
You like serious, smart and determined people. You don't judge a book by its cover, so good-looking people aren't necessarily your style. This makes you an attractive person in many people's eyes.

>> Kamu tengok sajalah bf yang muncul dalam diari hidup aku?? Tak handsome pun, beruntung kapel dengan aku sebab aku tak memilih. Janji bf aku kena serious, otak geliga dan bersemangat waja. Erk! Aku ada bf ke??

Your readiness to commit to a relationship:
You are ready to commit as soon as you meet the right person. And you believe you will pretty much know as soon as you might that person.

>> Tak jumpa lagi Mr. Right


The seriousness of your love:
You like to flirt and behave seductively. The opposite sex finds this very attractive, and that's why you'll always have admirers hanging off your arms. But how serious are you about choosing someone to be in a relationship with?

>> Aku suka flirt dan mengoda?? Aku tak ada niat pun. Tapi kenapa mesti yang baya umur ayah aku yang ramai teruja dengan aku?? Dah habis ke lelaki muda di dunia ni??



Your views on education
Education is very important in life. You want to study hard and learn as much as you can.

>> Mak aku selalu push untuk aku further study. Kita kena belajar. Jangan putus asa. Walaupun umur dah lewat itu bukan alasan. Dan korang doakan aku abih belajar tahun 2013 ni okay??


The right job for you:
You're a practical person and will choose a secure job with a steady income. Knowing what you like to do is important. Find a regular job doing just that and you'll be set for life.

>> Gov. sector is a secure job. Eventhough they pay me a "steady income", it's still not enough. Sungguh tak bersyukurkan??



How do you view success:
You are confident that you will be successful in your chosen career and nothing will stop you from trying.

>> Gagal sekali bukanlah gagal selama-lamanya. Aku selalu gagal, tapi aku yakin aku boleh buat. Kenapa orang lain boleh berjayakan??

What are you most afraid of:
You are afraid of things that you cannot control. Sometimes you show your anger to cover up how you feel.

>> Aku memang kuat mengamuk, merusuh dan memberontak. Sorrylah, aku tak sorok-sorok.


Who is your true self:
You are full of energy and confidence. You are unpredictable, with moods changing as quickly as an ocean. You might occasionally be calm and still, but never for long.

>>Apa pun aku, tiada seorang pun berhak menunding jari mengata aku yang bukan-bukan. Siapa yang tahan dengan aku sahaja yang tahu betapa seronoknya hidup bersama perempuan bernama Syima ni. Kamu yang dan lebih 5-6 tahun bersahabat dengan aku memang hebat! Kamulah kawan-kawanku!!






Macam gini kan ayu??






Syimalicious: Kutuk-kutuk orang dalam blog - publish - 2 jam kemudian, delete. SEWEL betul!!! Jadi macam aku, berpijak pada bumi yang nyata. Erk??!! - Nobody is perfect.

6 ulasan:

  1. hahah im glad be fren of u for almost 17 years now =)

    BalasPadam
  2. "Nobody is perfect".. setuju sangat. rupanya byk lagi en3 ko aku nak baca.

    BalasPadam
  3. clap..clap..clap..

    Tapi yg dipersoalkan: kenapa org tua yg minat u? u guna ubat guna2 ke?

    Anyway, u cantek la...sure punya ada mamat yg usha skang ni, tapi malu nak tegur sbb takut kena reject kaw2..

    BalasPadam
  4. tul cik syima...kite pun straight-forward type, tp orang selalu misunderstood dgn setiap tindakan kite yg berterus-terang..kdg2 sikit laser, itu pun sbb nk kejutkan org dr 'tido'..

    BalasPadam
  5. sori2.aku lupa
    hp aku mengong sket semenjak dua menjak nie.

    alamat aku
    33,persiaran wira jaya barat 62
    taman rapat setia baru
    31350 ipoh

    takyah approve tau
    sila delete
    kang banyak lah surat peminat dlm pos box aku.hahaaa...

    BalasPadam
  6. Saya respect kat syima..

    Sebenarnya sejak mula saya kenali syima dalam blog... sejak mula itulah gaya dan cara syima hingga sekarang. Suka bicara secara terbuka. Itu kelainan yang seadanya yang ada pada diri dan blog syima. Orang lain tak berhak nak mengubahnya.. semuanya adalah milik syima..

    Syima, saya tetap menyokong syima..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...