Cari Blog Ini

Selasa, 9 Jun 2009

Speed test (version BM)

43 perkataan

Kawan-kawan, sepanjang ketiadaan aku apa kata kamu berlatih menaip. Dulu aku pernah up entry ini yang mana ketika itu tiada version untuk Bahasa Malaysia.

Aku dapat 43 patah perkataan untuk cubaan yang pertama kali dalam Bahasa Malaysia. Kali kedua percubaan 37 patah perkataan. Makin menurun. Mungkin kerana asakan minda yang menyuruh aku untuk membaca buku untuk exam hari ini.

Cuba baca ayat dibawah dengan penuh makna.

"Ya Tuhanku, Kau dengarlah doaku ini, mudah-mudahan sahabat aku Si Syima ini (seorang yang amat pemalas tapi ingin berjaya) beroleh kejayaan dengan keputusan peperiksaan yang sederhana. Jangan Kau bagi dia cemerlang sangat sebab nanti dia akan merasa riak dan takbur. Semoga dengan doaku ini Si Syima akan mendapat ketenangan ketika menjawab soalan PTK serta mendapat hidayah dan petunjuk untuk menjadi gadis sopan dan cepat berjumpa jodoh.
Amin.


Terima kasih kawan-kawan sekalian kerana mendoakan aku. Aku harap korang juga akan mendapat apa jua yang korang hajatkan. Amin.





Syimalicious: Aku paksa korang berdoa ke?? Ini ialah auto-publish untuk hari ini.

9 ulasan:

  1. saya rasa kurang mujarab kot doa saya sebab lepas tu saya sambung dengan doa makan sekali...

    BalasPadam
  2. wah!!!....nak naik gaji punya pasal, doa pun kena paksa..k la.Ameen..

    BalasPadam
  3. aminnnn....dpt moderate result tu nanti jangan lupe bunjer mkn...

    BalasPadam
  4. wah..pnjg doa ko nok..semoga ko dpt ape yg ko hajati...huhuh....

    BalasPadam
  5. gud luck!!
    baca doa dgn ikhlas nih..huu

    BalasPadam
  6. aminnn... err makan2 tak de ker huhu

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...