Instagram Shots

Isnin, 13 Julai 2009

Adakah hati saya amat sensitif?

Aku tak tahu kenapa, setiap kali mendengar alunan nyanyian lagu ketuhanan atau doa buat ibubapa, aku pasti tersentuh. Mudah benar aku menitiskan air mata. Adakah aku terlalu sensitif?

Aku cuba buat ketat, macam tak ada feeling. Tapi tak boleh juga. Adakah disebabkan video ini mengandungi orang-orang yang menangis hiba?




Sesuai sangat untuk adik-adik kita (kalau kamu kakak atau abang yang masih ada adik-adik yang bersekolah, cikgu pun boleh gunapakai juga) yang bakal menduduki peperiksaan besar; UPSR, PMR, SPM, STPM pada tahun ini.









Syimalicious: Tak berkat ilmu kalau derhaka pada mak ayah dan cikgu ni...

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...