Cari Blog Ini

Sabtu, 25 Julai 2009

Cerita seks aku



Aduyai, awat la kreatif sangat sampai nak search cerita main dengan aku ni? Aku tak adalah bingai nak menceritakan segala aktiviti seks dalam blog. Bodoh ke apa??

Pelik... pelik...macamana boleh sesat dalam blog ni. Mesti menyesal orang tu membaca.

Tapi aku lupa, bukan aku sorang nama Syima kan??


****


Cerita tentang pengucapan awam, kalau hangpa search memang tak berbaloi. Sebab aku tak ada skill untuk berucap depan public. Sorrylah, tak dapat nak bagi tunjuk ajar. Yang kamu jumpa cuma adalah video yang aku upload dalam youtube untuk aku gelakkan bersama anak cucuku akan datang.




10 ulasan:

  1. ni misti syima lain kot nih. hehhee

    BalasPadam
  2. joe
    seks ada masa buat ko terpesona, ada masa buat ko terpana...



    kak tijah
    betul tu kak, bukan aku tu...

    BalasPadam
  3. pergh~

    aku juga ada orang search.."main dgn cikgu"

    wth?!

    hahaha~

    BalasPadam
  4. ZARA
    Sangap sgt kot orang sekarang sampai nak google???

    BalasPadam
  5. ish ish ada ke patut... tp kalau ada bagi tau le huahua. erkk sory gurau je. byk terima email yg diforwardkan aje.

    BalasPadam
  6. eh saya pun tak penah buat citer seks ke mende..hahaha..
    *blum kawin!

    BalasPadam
  7. aku rasa dia mengidamkan ko...hohooh

    BalasPadam
  8. zan-xray
    ooowh.... naluri aku kata ko yang suka google menatang macam tu.. patut la bakat guna dslr capture gambar awek seksi je... huhuhuhu



    syima-syaz
    belum kawin tapi hebat berimaginasi pun bahaya tau... tp itu normal.... hahahah



    faryn
    mengidam aku? baik mengidam mempelam ke, pizza ke, kenyang sikit perut tu...

    BalasPadam
  9. syima.. oit2.. suka ati ko je ye hahaha.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...