Instagram Shots

Sabtu, 25 Julai 2009

Cerita seks aku



Aduyai, awat la kreatif sangat sampai nak search cerita main dengan aku ni? Aku tak adalah bingai nak menceritakan segala aktiviti seks dalam blog. Bodoh ke apa??

Pelik... pelik...macamana boleh sesat dalam blog ni. Mesti menyesal orang tu membaca.

Tapi aku lupa, bukan aku sorang nama Syima kan??


****


Cerita tentang pengucapan awam, kalau hangpa search memang tak berbaloi. Sebab aku tak ada skill untuk berucap depan public. Sorrylah, tak dapat nak bagi tunjuk ajar. Yang kamu jumpa cuma adalah video yang aku upload dalam youtube untuk aku gelakkan bersama anak cucuku akan datang.




#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...