Cari Blog Ini

Jumaat, 7 Ogos 2009

Anak itik Tok Wi

"Anak itik tok wi mandi dalam kolam, sakit apa tok wi....."

SAKIT HATI INI HALI!!!!

Aku rasa aku perlu hadir dalam kelas anger management. Aku sangat tidak pandai untuk mengkontrol emosi amarah aku. Once aku dah meletup, banyak betul bahasa indah yang terbit dari mulut ku yang munggil ni. How to control yeh?

Ambil wuduk dan baca Quran.

Betullah. Ada option lagi? Karaoke? Makan? Menangis?

Aku risau... aku ada keturunan darah tinggi. Sampai bila aku suka nak marah-marah ni??



6 ulasan:

  1. Balik rumah, tarik selimut tidoor sampai masuk waktu.

    BalasPadam
  2. kawen??? itu mungkin satu option yg bagus.

    BalasPadam
  3. nape ko mrh² ni nok...
    sbr je la....cam dlm citer naik hantu tu...

    pegang dahi sambil kata "sabar je lah"

    hehehe

    BalasPadam
  4. entah la...kite pun ade masalah yg sama...biasa dok sowang2 je la...lari jauh2 dari owg..takut nanti tak pasal2 ada yang dpt tempias nyer...

    BalasPadam
  5. haih ice cream baskin robbins kan ada. mai semangkuk. muahaha xD

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...