Instagram Shots

Isnin, 10 Ogos 2009

Orang lain buat taik, aku yang dapat malu

Wush...! Amat malang nasib aku hari ini.

Tapi aku tak boleh cerita di sini. Banyak "b*rit ayam" yang suka memperkenankan cerita sensasi sebegini untuk pengetahuan sekutu-sekutu aku.

Tapi camanapun, kawan-kawan yang gelakkan aku akan kesusahan yang berlaku hari ini, TERIMA KASIH LAH.

Kawan-kawan yang membantu aku hari ini pun aku ucapkan ribuan TERIMA KASIH juga.

Biar tuhan yang membalas jasa murni kamu semua.












Syimalicious: Serious aku emosional sikit hari ini. Lepas ini nak tukar nama jadi syEMO. Ni mesti ada yang tambah 'K' di belakang tu nanti.

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...