Cari Blog Ini

Isnin, 10 Ogos 2009

Orang lain buat taik, aku yang dapat malu

Wush...! Amat malang nasib aku hari ini.

Tapi aku tak boleh cerita di sini. Banyak "b*rit ayam" yang suka memperkenankan cerita sensasi sebegini untuk pengetahuan sekutu-sekutu aku.

Tapi camanapun, kawan-kawan yang gelakkan aku akan kesusahan yang berlaku hari ini, TERIMA KASIH LAH.

Kawan-kawan yang membantu aku hari ini pun aku ucapkan ribuan TERIMA KASIH juga.

Biar tuhan yang membalas jasa murni kamu semua.












Syimalicious: Serious aku emosional sikit hari ini. Lepas ini nak tukar nama jadi syEMO. Ni mesti ada yang tambah 'K' di belakang tu nanti.

7 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...