Cari Blog Ini

Ahad, 23 Ogos 2009

Demam dan puasa

Masa berlalu begitu pantas.

Sedar tak sedar dah masuk hari kedua kita berpuasa. Dan hari ini hari ke dua aku demam. Demam buat kali ke dua selepas konon-kononnya aku suspek H1N1.

Dan paling teruk demam ini telah menyebabkan aku tidak bersuara. Mujur asma tidak menyerang aku.

Aku sakit sendi-sendi. Badan aku sekejap panas, sekejap sejuk. Adakah akibat kedegilan aku menyumbat ke mulut buah mata kucing yang bos bawa ke pejabat tempoh hari? Owh kembalikan suaraku!

Disebabkan aku tak berapa sihat, aku tidak mempunyai kudrat untuk mencipta intipati blog yang best. Sebelum aku mengundur diri, izinkan aku untuk memberi ucapan sempena bulan Ramadhan yang mulia ini.

Sesungguhnya aku manusia tidak terlepas dari membuat kesilapan. Dengan rasa
rendah diri dan ikhlas aku memohon kemaafan sekiranya terkutuk, tercaci,
terguris perasaan sesiapa sahaja.

Selamat menyambut Ramadhan al Mubarak.
Moga kita beroleh keberkatan dan dirahmati Allah SWT sentiasa.
Amin.

Selamat berpuasa semua!







Syimalicious: Aku demam. Ada kelonggaran dan keringanan untuk aku tidak berpuasa, kan?

9 ulasan:

  1. get well soon..
    cian dia sakit.tp tnda2 tu kan mcm demm malaria pulak.hurm..harap2 tidak.

    BalasPadam
  2. salam ramadhan....syima.
    sama2 lah mintak ampun n maaf yeee.kang nak raya bermaaf2an lagi skali

    BalasPadam
  3. huhuh...itulah yang terjadi kat saye menjelang hari2 nak present project haritu...dia punya penangan...pherhhh...malam tu nak pegi tandas pun merangkak ala2 ju-on...

    nak bawak moto pegi klinik, tak larat...redha je la telan panadol...seb baik jugak la lega...

    BalasPadam
  4. mkn ubat...
    jgn nak mentenet je keje...
    pastu cepat2 la elok untuk belanja aku berbuka puasa...hehehee

    BalasPadam
  5. demam gak
    seb bek xde pape da skrg
    imune system kuat
    hoho

    BalasPadam
  6. sian dia..demam yek? errrr..kalau demam leh excuse tak puasa..ooopppssss~!! heheheeeee~!!

    salam ramadhan..~!

    BalasPadam
  7. naep akk asyik deman jek ni.. tak makan ubat yek??

    gie la check darah tu,
    harap2 cepat sembuh..

    BalasPadam
  8. Salam Ramadhan. Moga kamu ok je selalu.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...