Cari Blog Ini

Selasa, 15 September 2009

Akibat makan depan orang berpuasa

Semalam, tempahan kuih Almond London dah pun aku terima. Selalu tengok orang beli sampai berbekas-bekas, aku ambil risiko beli tiga balang memandangkan order adalah meriah.

Aku pun bebal semacam lepas terima kuih-kuih itu aku sumbat dalam kereta yang tersedia berteduh dibawah matahari. Ala, kalau berteduh dibawah atap rumbia sekalipun, kereta aku tu tetap bahang seperti dalam oven.

Walaupun ditegur perbuatan aku tu, aku tetap nak simpan dalam kereta dan menyertai operasi. Petang masa nak balik aku tengok coklat tu sudah melting. Uwaaa!! Salah siapa?? Bengapnya lah aku ni sekejapan.


Apalagi, aku pun ngap-ngap sesampai rumah tu. Memang sedap u olls. Tak percaya tahun depan test beli nak?




5 ulasan:

  1. mak aii~

    ini bukan melting di perut tapi di boot!!

    BalasPadam
  2. haha...melting 2-2... mula2 boot...pastu kat perut...

    BalasPadam
  3. ala sayang betol..nampak memang macam sedap..

    BalasPadam
  4. zara
    coklat dah melimpah ke bawah, tapi pagi raya nanti nak korek-korek coklat tersebut.


    aslina
    betul...betul... satu balang dah tinggal half. rugi as tak de kat sini...


    joe
    jgn lupa order k next time...?


    huda
    memang sedap. berlemak. manis yang natural.. pendek kata marbeles la..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...