Cari Blog Ini

Isnin, 28 September 2009

Gambar-gambar best raya tahun ini (2009)

Minggu ni mesti semua dah masuk kerja. Puas beraya seminggu??! Aku tak sakan sangat beraya. Paling-paling masyuk pun sampai hari raya ke-2 je. Tahun ini dalam sejarah, kami tidak pulang ke kampung. Beraya di perantauan tanpa saudara mara.

Tanpa mereka pun meriah juga!!

Kita kasi intro gambar dulu. Bagi pengguna facebook mungkin dah ada yang view gambar-gambar ini.





















Tak mahu letak caption. Rekalah cerita sendiri.






Syimalicious: Adik no.2 tiada dalam gambar sebab bertugas demi nusa bangsa.

3 ulasan:

  1. adik pompuan ko yang baju kunin tu sebijik muka mak ko =)

    BalasPadam
  2. Babe!!!
    Bestlah ko.. dapat beraya.. dapat amik gmbr beraya bersama family cmni.. aku ni haaa... beraya di perantauan.. huhuhuh... sob sob ;(

    Ehh aku on9 ni :D
    Best dapat jumpe ko, wpun ringkas, sekejap n padat!!! =D TQ babe, sebab melayan tetamu2 (aku dan dot dot dot la)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...