Cari Blog Ini

Ahad, 27 September 2009

Bestnya firasat mak aku

Since she knew my relationship on stake or may i say "end of world", she seem a bit dissapointed. Harapan tinggal harapan kot pada dia.

So aku tanya dia, "Mak, rasa-rasa mak, ikut firasat mak, adakah saya akan baik semula dengan dia?"
And my mom said, "Tak."
Owh! Ringkas tapi padat. Mungkin instinct mak betul.

The same question i've been asking to several friends, jawapan mereka juga kurang memberangsangkan...


So Syima... don't expect to much as this can lead you to suicide. Be strong!



I've tried to go on like i never knew you
i'm awake but my world is half asleep
i pray for this heart to be unbroken
but without you all i'm going to be is
incomplete ....

Kredit to ★JuJeeeeNa★'s photostream

6 ulasan:

  1. akak syima jgn la.. terlalu bersedih.. bagi aku! akak masih chantek! serius la. haha kompem ada yg minat cuma mungkin malu meluahkan ia!

    apa2 pow.. bila ada pelung pk lah betol2 jgn cepat sgt declare apa2! bagi aku baik kawan je.. bila masing2 rasa something.. terus tanya nak meminang!! senang..

    haha..


    betol ke cinta datang pada yg mencari... ?
    kalau betol.. mungkin kena lupakan lama dan start cari yg baru!!

    tapi senang cakap kan? buat..
    *sendiri pown masih tak termampu hehe.. :D

    BalasPadam
  2. Tak mampu dan tak berani nak komen.
    hanya mengikuti perkembangan. salam ziarah.

    BalasPadam
  3. selagi ada mak selagi itu kasih sayang yg berpanjangan dapat dirasai sebaik2nya... :D

    jgn sedih2 ye

    BalasPadam
  4. kak syima jgn la sedih-sedih k..setiap benda yg berlaku mesti ada sebab musababnya, kita manusia hanya mampu merancang tapi DIA lebih mengetahui..mungkin ada yg lebih baik utk kak syima..be strong yek :)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...