Cari Blog Ini

Rabu, 16 September 2009

Hebat sangatkah mendokumentari perasaan teruja meminum air kencing syaiton?




Aku terjumpa video ini masa lalu lalang dalam blog Sue Anna Joe yang femes tu. Kebetulan pula katanya dia pun dapat video ini dari blog Cursing Malay.

Bila baca komen dalam blog Cursing Malay tu dah ada pula yang berbalah. Katanya inilah punca kerendahan moral sekiranya ditadbir oleh UMNO. Hai... macam-macam orang ni.

Pada aku, lantak pi lah kan. Video ini jadi kelakar sebab yang mabuk ni orang yang bukan guna bahasa melayu universal untuk mabuk. Even dalam drama melayu kita pun tak ada slang "Dok mollek", dll. Apa-apa pun "Kite minung dulu"... Boleh tak lepas ni minum arak tapi guna english language? Jangan cuma tahu sebut CHEERS!!! huhuhu


Hahahaha ntah apa-apa aku hari ini.



7 ulasan:

  1. baru nak up...camtu la...teruja lebih...

    BalasPadam
  2. adeshh lelaki takde gentleman?? perempuan takde maruah! gila tol

    BalasPadam
  3. hahahahah tiger???hahahahaha...
    takat tiger bedah????ape classs.....
    (tapi...sumpah aku tak minum air setan tuh)

    BalasPadam
  4. erk...buat malu org ganu je tawww..huh~!!!

    BalasPadam
  5. rendah moral tp parti politik pulak yg dipersalahkan...alahai, mcm2.

    BalasPadam
  6. macam2... (sambil bancuh adunan kuih)... :p

    Salam Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

    Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

    :)

    BalasPadam
  7. ish2 sangat tak setuju komen orang tu. sendiri mau ingat la ni.
    tak de kaitan pun dengan politik.

    dan aku....
    tetap minum coke bila kawan2 sebelah minum air bueh..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...