Cari Blog Ini

Rabu, 14 Oktober 2009

Mudah-mudahan ini bukan diet yang suka suki

Aku selalu berangan nak kurus. Makin nak kurus makin berisi jadinya. Makan tak terkawal. Lalu membesar dengan sihat.

Jadi dengan rasmi wujudnya ruangan Misi Kurus bagi melihat potensi buat diri aku untuk memantau proses pengurangan berat badan ini.

Last time timbang (dalam lima hari lepas) berat aku ialah 69kg. Tapi akibat menjamah satu large meal McD dalam tempoh lima hari ini, berkemungkinan berat aku mencecah 70kg atau 71kg.

Alat timbang pula dah habis bateri. Tak boleh nak sahkan berapa berat sebenar aku pada ketika ini.

Nanti sambung lagi...

1 ulasan:

  1. huhu mcm menarik je blog nie!! buat je apa2 kak syima tuk happy! kalau kurus buat lebih happy usaha lah kurus!!
    jusmate dgr okay!! tak nak try

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...