Cari Blog Ini

Jumaat, 20 November 2009

Buat onar di Tesco

Semalam adalah hari sengal aku. Lepas main ping pong dan mengurut bagai, aku melepakkan diri dengan berwindow shopping di Tesco.

Hajatnya WINDOW SHOPPING saja!

Walaupun di tengah bulan, di kala kesesakan poket ~ nafsu membeli belah menguasai. Aku meraba-raba mencari berus gigi walaupun yang ada dalam toilet sekarang boleh pakai untuk sebulan dua lagi.

Sangatlah teruja melihat warna, dan jenis berus gigi yang berbaris mengikut jenama, tersusun cantik. Aku capai satu berus gigi jenama #### atas faktor ia murah. RM3.90 sahaja.

Belek punya belek, aku macam tak berahi nak membeli kerana rupabentuknya yang straight. Berus gigi sekarang kan bend sedikit dan boleh lentur?

Aku paksa berus gigi itu dilenturkan, terkuat pula power lenturan, maka praaakkkkkkkk! Bunyi patah.


kesan koyak pada kertas itu adalah bukti berus gigi itu patah

Aduyai, aku agak cuak seandainya pekerja Tesco nampak. Tengok kiri kanan line clear, aku letak balik di barisan susunan tu tapi pada jenama yang berdekatan dengan aku. Cuba teka berus gigi jenama apakah yang telah dipatahkan oleh aku??

Hahahahhaha! 10 orang macam aku dah cukup buat bahagian inventori Tesco pening kan?
Sorry, ai tak sengaja. Dan malam itu aku telah terbang sebanyak RM65 for nothing.


10 ulasan:

  1. haa...haa
    mintak2 jugak pekerja tesco itu takde blog ataupun menjadi follower blog akak. :)

    BalasPadam
  2. meh aku teka.
    jenama darlee
    betul kan?
    *wink wink*

    habis lah kau
    tak tau ke tesco banyak pasang kamera tertutup tau
    haaaaa...
    :P

    BalasPadam
  3. hahaha...selalunye yg kata x nak beli tu yg akan beli ntahape2 brg..termasuklah akok ni..huhuhu...

    BalasPadam
  4. as
    harap2 bebudak dlm tesco ni semua buta IT


    zuris
    yer betul!! nama ko... kuikuikui camana ko bole tau? hebat tul penglihatan ibu mengandung..


    makdara terdiva
    betui tu.. lenkali nak masuk cakap nak beli brg byk2, mesti nanti beli sket je..

    BalasPadam
  5. kat taiwan ada jual berus gg dngan bateri skali
    ntah pape

    BalasPadam
  6. agak2 org tesco baca blog nieh tak? hehehe...

    BalasPadam
  7. haha...entry yg membuat aku gelak org2 dpn laptop..=)

    BalasPadam
  8. da nak macam citer p ramlee berus gigi pun leh jd bahan ko kan...kekekeke

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...