Cari Blog Ini

Khamis, 19 November 2009

Tercedera lagi!

Aku rasa aku memang dasar sendi lembik.

Ataupun badan aku tak mampu lagi menampung tumbesaran aku.

SEBAB...

Aku terpeliot lagi untuk kali ke berapa entah semasa training badminton baru-baru ini.

Aku tak mahu jadi seorang yang gemok sembab, at least biarlah gemok yang proaktif. Malang itu tidak berbau dan kasut futsal adidas baru aku itu bersagat time jatuh tu.

Hasilnya kaki ku bengkak, kembung dan lebam lagi.


Yang bulat-bulat merah tu semua bentuk lebam-lebam selepas di urut kakak urut. Yang bulat hitam tu adalah rupa kaki ku yang agak tidak sekata dan bengkak hasil balutan bandage.

Owh sampai bila aku nak berhadapan dengan masalah angkle begini?

Dan inilah penyebab aku malas untuk update blog. (wah??! apakah kesinambungan cerita kaki aku dengan malas nak update blog??)




2 ulasan:

  1. Kaki ko nih memang manje.. Ingat tak dulu2 punya N3.. pasal kaki ko.. ni haa.. kaki yang same ke?

    Jangan sampai takleh jalan udah le.. Jaga.. pegilah ngurut ke..

    BalasPadam
  2. sis...asik tercedera je...
    hati2 ye sis...
    take care...
    hope get well soon

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...