Cari Blog Ini

Khamis, 12 November 2009

Check 1st before you go

I was always come late to work. Itu semua orang tahu. Tapi aku ada kawan-kawan tolong untuk punch card. Woh! My discipline very low.

And today i came late again. Together with my loyal puncher. Matilah...

Sebabnya, kelmarin aku beli sepasang kasut kerja yang baru lagi murah. So pagi tadi dengan perasaan berkobar-kobar aku nak menyarung kasut tersebut di kaki ku.

ALAMAK!!!


Time aku keluarkan kasut tu, aku tak perasaan lagi. Tengok jam tinggal 10minit pukul 8am. Relaxlah. Jarak office dari rumah cuma 5minit.

Masa nak sarung kasut tu aku baru aku terperasan, aku menjerit, sebab dua-dua belah kasut itu adalah belah kanan. Satu saiz 36, satu lagi saiz 37.

Geram betul tak dapat melaram kasut baru.

So petang semalam aku return balik kasut itu. Salegirl situ cakap "Owh, itu senior supervisor saya. Dia memang selalu salah bagi kasut. Kalau kami yang tersilap dimakinya."

Standardlah tu dik, bos mana nak mengaku kesalahan mereka? Ada? Ada?

6 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...