Instagram Shots

Rabu, 11 November 2009

Dakaplah aku untuk sementara

Cuma tinggal sedetik masa
Untuk kita berkongsi rasa cinta
Kau akan pergi
dan aku akan keseorangan

Peluklah,
Dakaplah aku dalam kedinginan malam
Hanya untuk sementara




Ceh! jiwang pula kan? Olahan sendiri dari aku. Hahaha!


Ada kawan aku ni kaki layan Tagged. Tapi bukan pasal Tagged aku nak cerita pada korang. Ada video klip yang tak boleh blah kelucahannya dalam profile member dia tapi aku tertarik dengan lagu dia.




Lepas dengar berulang kali, aku macam jatuh cinta dengan melodinya. Dan secara tiba-tiba aku jadi sayu dan emosi.

Meh lah dengar lagu dia dan hayati lirik ni.



HOLD ME FOR A WHILE by REDNEX
*Hold, hold me for a while
I know this won't last forever
So hold, hold me tonight
Before the morning takes you away

What's that sparkle in your eyes?
Is it tears that I see?
Oh tomorrow you are gone
So tomorrow I'm alone
Short moments of time
We have left to share our love

(repeat*)

We're in each others armes
Soon we're miles apart
Can you imagine how I'll miss,
Your touch and your kiss?
Short moments of time
We have left to share our love

Hold, hold me for a while....

Hold, hold me now,
From dusk to dawn all night long
Save, save me now,
A short moment of time




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...