Cari Blog Ini

Selasa, 10 November 2009

Lelaki dan wanita: Sejarah dalam gambar



Adakah ini yang dipanggil evolusi sejarah? Teori darwin yang diperkatakan.

Maaflah sekiranya entry ini memaparkan gambar-gambar yang berunsur lucah. Ini sekadar perkongsian ilmu, faham?

Kalau kita perhati dan fahami mesej yang cuba disampaikan melalui gambar-gambar ini, pasti kita akan bertemu dengan jawapan. Aku dah ada jawapan aku sendiri TAPI... aku nak tahu juga pendapat korang.








*credit to funlobby.com


7 ulasan:

  1. hehe.. aku pun sama dengan ahli kimia kat atas ni hehe..
    apa teori darwin ni sebenarnya.. kembali ke tamadun lama?

    BalasPadam
  2. pakaian beragam ke ni?

    wahaha~~!!! wat2 blur...

    BalasPadam
  3. aku yang lambat pikap ker atau aku tak paham nie...
    huhuhuuh....

    BalasPadam
  4. Teori Darwin @ Teori Evolusi mengatakan manusia berasal dari beruk dan kemudian berevolusi (perbuhana secara beransur-ansur)menjadi manusia. Tapi Dalam Quran kan dah disebut manusia pertama dicipta ialah Nabi Allah Adam. Agak2 beruk mana yang jadi nenek moyang si Darwin tu yek?

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...