Cari Blog Ini

Rabu, 25 November 2009

Melancholic: Melangkah ke setahun lagi


Too many to say.

But i have to accept it. Sad but true. So gloomy.



Since it is my birthday, they CHEER me up and i want to show some gratitude towards them.

To my dearest shrek, THANX for the wish, and i am deep in love with you at the moment.

To my scandals, you guys made my DAY too.

To my bestest, you know when to offer ur shoulder for me to cry on. I love you so much!

Thank you...







Syimalicious: Ignore my bad english.... hahahah

11 ulasan:

  1. happy besday... awat lak aku tak alert besday ko ni.anyway selamat harijadi. moga panjang umur murah rezeki mana tau kawen ngan org kaya raya.. amin... =)

    weh, teringat lak kat kawan aku,kat uitm shah alam, abby tak tau la ko kenal ke tak dia pun panggil pakwe dia shrek. hahahahahah

    BalasPadam
  2. selamat bergembira dgn pertambahan usia lagi setahun ;P

    selamat hari lahir!!

    BalasPadam
  3. happy birthday..
    dgn ucapan,takyah cari bf..pening kepala je..hahaahahah

    BalasPadam
  4. happy b'day syima...

    may Allah bless u..& have a wonderful day ahead!

    BalasPadam
  5. Dear Syima,

    happy 17th (ehem,ehem) birthday..
    stay young n vogue okeh...

    all the best to u...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...