Cari Blog Ini

Sabtu, 7 November 2009

Sunway Lagoon here I come!

Plan mengejut. Nak bermandi-manda di Sunway Lagoon.

Aku nak bawa kereta laju-laju. Super laju. Sebab Kuala Selangor dan Sunway bukan satu jarak yang dekat. Nak beli roti banyak-banyak sumbat dalam beg. Dalam tempat tu mesti makanan mahal-mahal.

Aku eksaited melampau ni, dah lama tak main air. Semua orang sibuk. Biar aku dan gegadis sahaja yang pergi.

Tapi kalau tengah laju-laju tetiba terserempak dengan kenderaan ini, mungkin aku akan slow. Slow sebab nak gelak. Motif nak gelak? Besau nau tulisan "berhati-hati di belakang saya". Aduyai...




Gambar ini ditangkap sewaktu kami melakukan operasi pasar pagi sekinchan.

"Maaf ya pakcik, makcik, kalau kamu atau anak-anak kamu terbaca entry ini. Kerana pada saya ia amat lawak."

3 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...