Instagram Shots

Jumaat, 6 November 2009

Ghairah betul aku tengok perempuan ni




Menghairahkan!

Ini bukan statement seorang lesbo. Hakikatnya aku seorang perempuan yang suka pada kecantikan. Ye! aku mendambakan body yang sebegitu. Yang lentik sebegitu. Yang getik menari sebegitu.

Astaghfirullah! Bukan nak mengaji quran kan?

Sejak dengar lagu mereka dicorong radio aku jadi tangkap minat kat depa ni. Dulu tak tengok pun gangstar, tau-tau menang.

Aduh, dengar lagu Raja Gelek aku jadi macam semacam. Hahaha!

Ini gara-gara tengok siaran Juara Lagu separuh akhir tu la. Aku suka sangat awek ni dance. Rancak! Fergie ~ Black Eye Peas Malaysia!








Sources: Utusan.com.my, flickr & rafflehazzle.blogspot.com, google search
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...