Cari Blog Ini

Jumaat, 6 November 2009

Ghairah betul aku tengok perempuan ni




Menghairahkan!

Ini bukan statement seorang lesbo. Hakikatnya aku seorang perempuan yang suka pada kecantikan. Ye! aku mendambakan body yang sebegitu. Yang lentik sebegitu. Yang getik menari sebegitu.

Astaghfirullah! Bukan nak mengaji quran kan?

Sejak dengar lagu mereka dicorong radio aku jadi tangkap minat kat depa ni. Dulu tak tengok pun gangstar, tau-tau menang.

Aduh, dengar lagu Raja Gelek aku jadi macam semacam. Hahaha!

Ini gara-gara tengok siaran Juara Lagu separuh akhir tu la. Aku suka sangat awek ni dance. Rancak! Fergie ~ Black Eye Peas Malaysia!








Sources: Utusan.com.my, flickr & rafflehazzle.blogspot.com, google search

7 ulasan:

  1. BEP malaysia??

    Nak badan cantik,rajin2 menari...sure lentik!

    BalasPadam
  2. syima
    perut berat... graviti kuat sangat nak sembah ke bumi... hahahahha

    BalasPadam
  3. ooo... aku ingt kawan aku da jd lesbo la tadi. huhuhuhuhu

    BalasPadam
  4. aku pown tak gharah tgk awek atas nie! takde special pown

    BalasPadam
  5. x pernah tgk pun dia gelek...
    tp kalau dpt tgk dia tergolek ok jugak...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...