Cari Blog Ini

Selasa, 17 November 2009

Tonite punya supper

Venue: NLK (Nasi Lemak Kapar), Kapar


Hari ini aku ter-makan sesuatu yang berkalori tinggi.

ROTI SALAD. Pernah try?

Aku tak pasti kalau tempat lain ada. On the way back to Kuala Selangor, kami berhenti makan di NLK, which stand for Nasi Lemak Kapar.

The ingredient is Roti Canai yang dibalut bersama ketulan ayam, salad (kobis dan karot), macam ada kekacang tapi tak pasti, ada juga sedikit campuran udang kering kot, dan bawang goreng. And chili sauce plus mayonnaise as a gravy. Yummy ok?

Okeh aku tipu, tapi ketulan ayam dan salad tu adalah betul.

Sila try, sebab saya pasti anda tidak akan menyesal.





Syimalicious: Dan hari ini juga saya telah terseliuh untuk keberapa kali entah dan kena pakai bandage lagi kerana aktiviti sukan badminton pula.

2 ulasan:

  1. apa nie bapak sedap!! mcm popia pow ada sbnr yer ekleh.. terliur je

    BalasPadam
  2. ni apa asyik citer pasal makan jer ni wei... =)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...