Cari Blog Ini

Selasa, 8 Disember 2009

Makan ialah jalan penyelesaian kekusutan PTK

Hello!!

Lama tak rasanya tak update blog. I'm so packed this two weeks!
Hari ini dapatlah menarik nafas lega since dah lepas beban exam PTK. Tak susah mana pun, tapi kalau tak baca memang hampeh la result. Dan aku tak meletakkan harapan yang tinggi untuk lulus. Hahaha!!

So untuk meringankan beban dan kerunsingan menjawab exam tadi, kami telah menjamu selera di sebuah kedai di Dengkil.

Cik Leha ni dari tempat kursus di JB lagi mengidam nasi beriani yang best. Tapi tak jumpa juga. So dia cakap nak cuba nasi beriani di Dengkil pula yang konon-kononnya macam nasi beriani Muar.

Venue: Restoran Nasi Beriani, Sepang (susur jalan masuk Sepang dari /Putrajaya)


Hasilnya? Tak adalah lah memberangsangkan selera. Tapi kita makan juga sebab perut dah lapar.

Sesiapa ada suggestion which place nasi beriani dia superb??



4 ulasan:

  1. kalau kat Batu Pahat/Jb ada la pernah makan nasi beriani gam..
    kalau kawasan tengah ni mungkin boleh cuba nasi briani gam tepi Putrajaya tu, yang ada live band tengah hari tu.. sambil makan sambil dengar lagu.

    BalasPadam
  2. kat umah aku nih nasi bariyani nye blh tahan gaks.... ok terliur!

    BalasPadam
  3. alamk xtau la...sori xdpt mmbantu..hoho

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...