Cari Blog Ini

Sabtu, 30 Januari 2010

Disampuk hantu wel wel




Cari gambar hantu ke?? Kekekekeke...
Ini gambar-gambar sewaktu perayaan, atau upacara semayang tahun lepas di kuil Hindu Batu 2, Kuala Selangor yang menyebabkan traffik bergerak perlahan.

Happy Thaipusam everybody...

Huk! Huk! Huk! Currently i'm not feeling very well.

Banyak sangat bencana yang berlaku pada aku semalam.
As yesterday, aku kena bertugas di pejabat until 10pm. Tapi petang tu minta excuse nak suruh pomen tengok-tengokkan kereta sebab nak balik jauh. Tengahari semalam dah macam perit-perit tekak. Minum banyak pun serupa juga.

Masa nak merepair kereta tu, bersin tak berhenti-henti, asyik berhingus saja. Mula-mula nak check lampu saja. Suspect ada wiring yang tak kena sebab lampu asik terbakar. Lepas tu meleret sampai ke botol air wiper bocor, then air wiper tak mahu keluar. Nasib baik tauke banyak ngam, tukar itu ini kena RM50 sahaja. Adeh... Last minute memang selalu begitu. Then tokey tanya, tayar macam kurang angin. Aku tepuk kepala. Lagi masalah??!

Rushing pula la ke kedai tayar. Harap-harap angin saja yang kurang. Check punya check ada paku comel dan kecik tapi panjang menyucuk tayar kereta ku. Mujur RM5 saja upahnya. Tapi tauke tu minta aku promote rim tayar kereta dia pula kat kawan-kawan opis.

Sampai opis dalam 7.45ptg badan aku dah mula rasa sengal-sengal dan sakit. Nafas rasa panas, telan air liur pun macam tak cool. Tapi perut lapar, beli kuewtiao tomyam bungkus tapi berjaya makan 5 suap saja.

Tak ada angin tak ada ribut, tetiba macam nak demam. Atau aku kena "tegur"??



HOWEVER i'm on my way back to the family's. Doakan aku selamat sampai ke JB.


4 ulasan:

  1. salam weh...hg la dok jb ekk.....hg kerja KL kerja pa....habaq la kat aku...bila hg nak mai sini....

    BalasPadam
  2. la ingtkan ada gmbr hantu..
    aku dok cari la..
    tp xjumpa2 pon..
    hehe

    jemput ke blog kalo ada masa terluang..

    http://anyshazwanie.blogspot.com

    BalasPadam
  3. akakkkk!!!
    saya dah abehkan kuay teow tomyam tu...

    lapar ahh... hehehhh~~

    BalasPadam
  4. selmt balik JB...& enjoy ur weekend ya shima..hopefully u ok...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...