Cari Blog Ini

Khamis, 18 Februari 2010

Selamat tinggal, nampaknya inilah kesudahannya

Aku akui kau cinta pandang pertama ku.

Aku akui kau yang paling selesa.

Aku akui kaulah yang paling setia menemani aku ~ berhujan, berlumpur dan berpanas.

Aku akui dalam banyak-banyak pilihan yang ada kau yang terbaik.


Aku cuba untuk mencari pengganti yang serupa

Pelbagai usaha aku lakukan

tapi tak berhasil


Dan aku terpaksa terima hakikat

Kau dan aku tak mungkin bersama selamanya.

Sudah tiba masa untuk aku lepaskan kau pergi.


Selamat tinggal!!




11 ulasan:

  1. ekekek!! ingatkan slamat tinggal pe la tadi, btw salam kenal syima :)

    BalasPadam
  2. salam cik syima
    apa kabar
    yg lama dibuang sayang
    yg baru di simpan sayang

    BalasPadam
  3. gambar tu buat spoil je kan...haha...dekat dashboard tak nampak gambar lagi... bukak je blog akak, dekat belah kiri tu list blog2 akak, dah nampak gambar kasut sebelum scroll bawah bace entry...

    BalasPadam
  4. hihihi.. kena cari pengganti yg lebih dari itewwww...

    BalasPadam
  5. uhuk..sian kn?
    terpaksa berpisah walau x rela..

    pernah jgk lalui menda yg sme..
    carik penganti mmg x jmpa.. :D

    BalasPadam
  6. wlupun berjauhan, harap ko x lupe sume knangan indah bersamanya, kalau ade pun kenangan pahit, harap jangan dikenang.ingatilah masa yg indah bersama..hahahha

    BalasPadam
  7. oh kalau yang itu takpe. takde perasaan yg terguris pun kalau ucap selamat tinggal..hiks

    BalasPadam
  8. haha, saspen yang menarik. tapi setuju dgn zara, kamu beli baru je. Dah sampai seru lah tu kan. hehe

    BalasPadam
  9. cam saje nak suh kau kopek wallet tu syim

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...