Cari Blog Ini

Isnin, 8 Mac 2010

Godek gedik-gedik

Ada sesiapa yang rindu kan entry merapu tak glamorous dari aku tak??

Tak ada??!

Tak apa lah... 。 ◕‿◕。

Tapi aku rindukan komen korang. Aku mati pucuk akal nak update. Bukan tak ada cerita, tapi tak ada tukang olah dan tukang taip. Letih.

Dua-tiga minggu ni macam sarat sangat. Macam-macam dalam kepala otakku. (Macam orang lain tak ada masalah kan??) Dan aku gagal untuk mengawal emosi aku. Jadi aku menyepikan diri dari dunia penulisan. Cewah!

Apa cara nak bagi aku bersemangat waja balik untuk meng-update blog?


Owh yer! Godek gedik-gedik tu datangnya dari kes beberapa hari ni aku dok tukar-tukar template. Haru biru jadinya. Aku dah bosan dengan template ni. Anda bagaimana??






10 ulasan:

  1. rindu la gak dengan entry baru ko tak kisah la ko cerita pe pun hehe.sebabnya aku pun tak banyak link ke blog orang. yang ada tu itu he la aku pusing2 tengok.
    Menarik juga banner di atas tu .

    BalasPadam
  2. tibe2 je kita kering idea sama2 ye. what a co-incidence:)

    nywayz, lawa layout baru...lama tak visit sini.

    BalasPadam
  3. nak tukar layout gak tp malas. camana tu? huhuhuhuhu

    BalasPadam
  4. aku pon tgh emo.. baru amik keputusan drastik nak cuti berbelog.. haha! tp buleh caya ke aku ni?

    template baru ni cun. sedap sikit mata aku pandang. terus nmpk entry.. haha!

    BalasPadam
  5. nak tukar layout gak tp malas. camana tu?

    BalasPadam
  6. Ini lawa syima. :-)

    dan aku rindu je ko merepek. Mampu mengubat hati lara dikala bosan buat assignment

    BalasPadam
  7. zan
    tenkiu...tenkiu... sambil mengelap air mata tak sangka ko ada pembaca setia blog merapu aku ni..


    joe
    serious dah lawa ni?? tp siapa yang lawa? aku ke? blog layout ni? ~lalalalala


    ruff si pensel kontot
    yer la tu... tgk la.. sekejap je tu, nanti aku tukar layout lagi...


    cHeRyNa PiReS
    agaknya sebab sibuk membataskan diri kita untuk mengarang... kan?

    BalasPadam
  8. izan
    dari hari tu aku dengar ko nak tukar layout.. tapi MALAS... tu yg tak tertukar lagi...kekekeke


    amiys
    tu ada bau2 cam kutuk layout lama aku je... hahahah tak da hal la... layout free kan?


    Diarihatiku1976
    tak payahlah kak.. sy rasa azad nak bogelkan blog ni sbb nak backup semua coding2 tu...


    helmi
    pandai la ko berkata2 manis... aku rasa hancur kalau budak sekolah baca blog meroyan aku ni...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...