Cari Blog Ini

Selasa, 16 Mac 2010

So good, must enjoy slow-slow

Banner dah tergantung lama. Kata nak dibuka di Kuala Selangor. Tapi tak buka-buka juga, apa satu renovation pun tak ada. Memainkan perasaan sungguh. Akibat teringin nak merasa, aku ke JJ Bukit Raja. Owh planning yang spontan bersama colleagues untuk menonton movie V3.

Dah tengok ke? Tapi tak mahu cerita pasal movie dulu.

Venue: Oldtown White Coffee, Bukit Raja

Mak buyung dan Cik Lily cuma minum sahaja. Mereka order Root beer Float dan Ice Blended Mocha. Dan Cingkenit order BBQ Chicken Egg Noodles.


And this is my lunch meal! Soup Egg Noodles.

Ai like mat rempit the noodles!!



6 ulasan:

  1. haha, tang mat rempit tu aku tergelak besar

    BalasPadam
  2. helmi: kenapa ko gelak?? mesti ada hati nak jadi mat rempit ni.... hiks!!


    i hate lolipop: V3 kurang best... tp kalau nak tgk juga, niatlah untuk membantu industri perfileman kita... ~lalalala

    BalasPadam
  3. Dear, I'm sorry but have to ask...are you from Bandar Baru Kuala Selangor? residence area before masjid kubah kuning tu?

    BalasPadam
  4. ezi
    bukan.. i berada di koordinat yang berbeza, jauh sikit dari masjid itu.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...