Instagram Shots

Selasa, 16 Mac 2010

Terpengaruh atau nak kurus sangat?

Semenjak Cingkenit ada Jonny dia langsung tak pandang pada endangered species dia tu. Gambar real tak ada tapi boleh rujuk pada entry ini - warna kuning. Dan itu menjadikan setahun usia bagi aku tidak menyentuh basikal aku.

Tapi Selasa minggu lepas, kami macam dapat hidayah untuk membaiki semula basikal-basikal tersebut. Aku perasan sudah tiga pasang baju kurung aku dah sendat dibahagian punggung. ~Lalalala

Cik Lily Pink meng-test basikal Cingkenit naik ke Bukit Malawati semalam, memang beliau bertenaga dan kuat untuk mendaki bukit itu dengan basikal tapi malangnya keesokan harinya BELIAU DEMAM. Mungkin disebabkan hujan lebat dan ribut petir yang jatuh di tanah Kuala Selangor.

Setelah ditimbang tara, akhirnya Cik Lily dan Iena berkenan untuk membeli basikal setiap seorang. Yang warna biru ni Cik Lily punya.

Yang warna oren ini Cik Iena punya. Grup berbasikal sudah bertambah, yeay!

Bila tengok ada absorber bagai pada basikal mereka, tiba-tiba hati seakan "Nak basikal baru juga!!!" Biarpun bukan berjenama Lerun.

Tapi nafsu seakan terkawal juga, aku tetap bersama basikal lama aku.

Nantikan perjalanan aktiviti kami tau??

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...