Cari Blog Ini

Jumaat, 18 Jun 2010

Alamak, ter-cash out Nuffnang pula!

Dah lama tak jenguk blog. Macam-macam berlaku dalam bulan ni, baik cerita sedih mahupun cerita gembira.

Aku langsung tak berkesempatan untuk mengusik keyboard untuk bercerita ke dalam blog. Maka hari ini dengan rasa berdebar-debarnya aku menjenguk akaun Nuffnang aku. Itu perkara pertama aku buat terlebih dahulu. Jeng...Jeng...Jeng...

Earnings aku bertambah walaupun berminggu aku tak update cerita sensasi. Ye lah, bila tak update siapa nak bertandang ke blog aku kan?


As you can see, blog amatur macam aku ni tak kan dapat hit melampau. Tak ada nya readers juta-juta. Cukuplah setakat dapat minimum unique visitor. Earnings aku beranak juga duit walaupun sikit kan? Ai terharu you dengan sokongan readers dan juga mereka yang tersesat ke dalam blog aku ni.


Tak adalah pendapatan Nuffnang ku tu beribu, tapi diam tak diam dapat juga la banyak ni.


Puncanya ialah apabila orang-orang sesat ini berhasil untuk mencari sesuatu yang menghairahkan mereka. Betapa ramai yang mengodek cerita seks dan gambar-gambar lucah dalam internet. Tsk...Tsk...Tsk... Rosak umat kita. Blog saya penuh dengan caci maki sahaja, Harap maklum.

Then tadi tangan gatal klik cash out duit nuffnang tu. Jadi kita tunggulah bila nak dapat cek dari Nuffnang. Nanti cerita pasal cek dia pulak.

Setakat ini dahulu,

6 ulasan:

  1. post semalam pasal aurat, ada guna perkataan cerita lucah, cerita blue and hari ni hit www.lucah.com. dem ler... lepas tu baca le dorg ceramah ugama dari I.heh. ha lagi 1, sebab i suke guna nota bulu kaki macam meggie, byk hit bulu tgn, bulu kaki.hahaha

    BalasPadam
  2. best tu, dalam diam2 dapat duitkan..bukan senang..mana ada orang nak bagi..

    sy wordpress free boleh isi iklan nuffang juga tak? he3..

    BalasPadam
  3. sila click nuffnang saya jika tiada kerja..kerana saya mahu membeli baju dalam baru untuk hari raya..

    BalasPadam
  4. iera
    lepas ni nak guna keyword bulu juga la.. dapat hit lagi kan?

    wakseman
    ada je tuto pasal nak tarok nuffnang dalam wordpress..

    i hate lolipop
    baju dalam yeh?? ok nnt aku klik...

    BalasPadam
  5. wahhhh~
    bestnye dah dpt cashout nuff!
    tahniah2..
    bpe byk awk kuarkan? :)

    BalasPadam
  6. cutebabygirl
    dalam seratus lebey je... :( hehehe tak banyak pun

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...