Cari Blog Ini

Ahad, 14 November 2010

Berlari-lari memegang anu dengan kemas

Rindukan celoteh ku?


Hahaha perasan. Tapi aku berterima kasih sangat pada mereka yang suka ter-klik ke blog ni. Tiap-tiap hari lebih dari 20 visitors menjenguk biarpun blog tak pernah ber-update. Semenjak berkecimpung dalam dunia fotografi, blog pun agak terabai. So, mengambil peluang untuk meng-update laju-laju memandangkan aku bercuti selama seminggu. Untuk Raya Haji tahun ini.

Mak kejut aku pagi hari ini. Beriadah setelah berkurun lama. Sejak Aidilfitri yang lepas. Babat usah cakap, dah tersembul-sembul keluar. Pukul 7am dah kena bangun. Mata terkebil-kebil nak buka payah. Lupa pula nak check in sebabnya tak dibawa berrylicious ku itu. Tempat riadah di somewhere padang rekreasi Mutiara Rini.

Layan gambar joms????~

Bila beriadah kita senang dapat kawan. Macam mak. Just nak ajak sembang-sembang. Setiap hari Sabtu, mak cakap kat situ ada Tai Chee. Tadi dorang buat senamrobik. Ramai gila orang!!
Banyak bunga-bunga yang cantik. Sayang sekali aku tak bawak ala-ala macro lense aku tu.
Mak cari tempat yang tak congested. Cantikkan view? Aku tak eksesais pun berpeluh.
See? View lagi. Buat outdoor photoshoot pun chare ni...
Aku paksa mak jadi model. Nive view kan??
Scenery lagi...
Kat sini bermacam ragam kita boleh tengok. Ada yang tertonggeng. Ada yang syok sendiri. Macam-macam ada!
This part was the cutest. Mak tertanya-tanya macamana nak guna benda ni. Even aku pun tak tau. Hahaha 
Taman permainan pun cantik buat outdoor photoshoot. 
Tajuk entry aku tak bole blah kan? Saja. Kasi gimik. Ye lah nak berjogging sambil bawak D90 aku tu, harus la pegang dengan kemas. Kan?


Setakat ini dahulu,

 

2 ulasan:

  1. syima... tahniah...
    cantik gambo yang ko amek semuanya ni. kagum dengan bakat yang terpendam. aku mmg tak reti amek gambo cam ko. =)

    BalasPadam
  2. malu aku kena punji gitu.... hahahha

    tq. harap2 bakat aku ni bole la bawak aku ke satu tahap yang boleh dibanggakan.. insyallah...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...