Cari Blog Ini

Khamis, 2 Disember 2010

Boyfriend baru saya ialah......

Tiada siapa.
.
.
.
.
.

Ish! Kecil pula hati dia nanti. Ok, adalah orang tu. Orang yang berani approached saya dengan perangai saya yang agak liar ini. Orang yang tidak teragak-agak untuk menentukan pilihannya.

Kali ni saya tak nak kapel lama-lama. Tak nak kapel 3-4tahun. Tak selamat. Rentung hati saya makan hati kalau bercinta lama-lama ni.

Nama dia.... HERCULES. Dia tak hensem macam Hercules sebenar, dia juga tak sesasa badan si Hercules. Tapi dia Hercules saya, sesaat dia menerima dan menyelamatkan saya dari orang-orang yang pernah menganggap saya seperti sampah dahulu.



Ini boleh consider sebagai Hercules tak? Sbb ada iras-iras boyfriend saya. Hahaha


Biarpun tak hensem dan ada yang memerli tentang pilihan saya, lantaklah... bukan korang yang nak hidup dengan dia kan? Saya berharap sangat hubungan kali ini tak gagal seperti yang terdahulunya.

Setakat ini dahulu,

 

4 ulasan:

  1. hehehehe.. tahniah.. hehehe.. jgn lelama.. cecepat.. ckp ngan org tuh, xyah tunggu lelama.. :)

    BalasPadam
  2. fewiitt...~ kim salam kat abg hercules...

    BalasPadam
  3. saye nak jadik pengapit. nnanti bleh abeskan lauk pengantin.

    HAHAHAHAHA...!!!

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...