Cari Blog Ini

Khamis, 2 Disember 2010

Jati Diri ada dalam Paint Ball. Apa tu?

Aku berpeluang untuk pergi kursus lagi pada saat penghujung tahun. Walaupun dan exceeding 7days. Dan motif utama adalah untuk terus ke JB memandangkan lokasi berkursus adalah di PD. Banyak aktiviti yang melibatkan grup dan komunikasi dua hala yang diadakan. And i missed 2 classes on the first day. Hahaha. Jati diri lah sangat....
Aktiviti renggangan badan mengikut tabiat binatang. Tapi kan... apa motif?? Aku sibuk amek gambar sampai tak tau tujuan aktiviti ni.
Tak ketinggalan, kami juga mewarna, melukis, gunting dan tampal. Kembali ke dunia tadika.

Syimalicious: Faktor dalaman dan luaran amatlah penting dalam menentukan pembentukan jati diri seseorang. Kuatnya kita sebagai manusia untuk berdepan dengan setiap dugaan, berhadapan dengan segala rona liku hidup adalah sentiasa dipantau oleh dua faktor ini. 
Kita yang menentukan setiap hala tuju diri kita.




Paint Ball yang pain ball
Memang aku expecting this game dalam mana-mana kursus pun. Selain counter strike, aku juga sudah berjinak-jinak dengan dunia paint ball ni. Tapi selama yang aku pernah main game ini, kali ni lah ciri-ciri keselamatan amat kurang.

Cuba lah cari saya.
Aku beraksi seolah-olah seperti komando pascal yang dah trained 30tahun. Ok tipu sangat! Konon-konon nak jadi sniper, menyorok je belakang. Janji tempat mengena!

Mangsa-mangsa yang terkena tembakan dan lebam yang dahsyat. Baik terkena tembakan curi atau tertembak oleh member grup sendiri. Ahha...!

Paint ball memang best. Kenangan sakit yang terindah  setakat ini.

















Setakat Sampai di sini dahulu,

 

1 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...