Cari Blog Ini

Rabu, 20 April 2011

Berapa banyak masa untuk create satu entry sebenarnya??


Dua-tiga hari bersajak di rumah ni, aku menggila bloghopping tapi tak komen. Blank. Idea nak me-respon tak timbul.

I wonder bagaimana blogger-blogger femes ni meng-update blog mereka. Rajin sungguh kan yang jenis update 3-5kali sehari? Applause untuk mereka. Maksud aku tu mereka ada cerita untuk present pada readers, bukan macam update yang macam tak update tu. Get it? Tak faham... ? Tak yah nak faham sangat lah...

Usually i will update blog based on my mood. Kalau masa tu tgh happy and feel to share, dalam kesekejapan tu juga aku menaip. Macam tu juga bila sedih dan meroyan. Tapi bila masa malas, Mashaallah... mau sebulan-dua bulan baru update. Tapi aku bukan blogger femes pun, maka tak kisah lah mak...

How u guys get the energy to update? Tell me... Drink Lembu Merah? (Redbull la of course!) Bukan sebab I nak earn Nuffnang, tapi for sure lah i got stalkers and readers that keen to read my update. Sorry for keeping you guys waiting. Hahaha statement perasan.

Aku rasa aku ada masalah pengurusan masa. I feel like 24hrs is not enough. Kalau I create entry, I will type, say like an essay with 500 words then go through several time to check grammar and spelling. Mind my vocab la, coz i don't do reading a lot. Teeheee....

Ok nak taip entry sepanjang ni pun ambil masa 3 jam tau? 3 jam tu plus gomol cucu ku, reply smses, FB, baring atas katil kejap... etc...

Sakai tak??

Setakat ini dahulu,

 

3 ulasan:

  1. 3 jam tu sekejap dari 3 bulan

    http://belajarcukai.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. poji
    betul!! tp kalau boleh nak buat entry post 3 minit je... :( letih nak cerna idea...

    BalasPadam
  3. samo la ngan den... ni tongah hopping dari satu blog ko satu blog la ni.. bab entry... no komen

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...