Cari Blog Ini

Isnin, 4 April 2011

Jiwa kacau tak sudah-sudah

Demmit! Dah tua bangka macam ni masih ada masalah emosi. Bila nak berakhir rasa apa yang aku rasa ni. Korang tak kan faham, sebab bukan korang dalam kasut aku sekarang...

Camna yeh? Asyik mengeluh je pun apa dapat? Dapat dosa lagi ada sebab tak redha. I got this weird feeling, on and off. Pening. Bila la kesudahan masalah sakit jiwa aku ni?

Bukan nak cakap besar, ada je orang yang nak kan aku... tapi aku yang tak nak diorang. Aku lebih tertarik mengejar orang yang tak nak kan aku. Memang sah la jiwa kacau.

Cinta tak boleh dipaksa. Walaupun ada yang berpendapat cinta itu boleh develop satu hari nanti. Ye ke boleh develop? In my kes TAK BOLEH!

Apa yang patut aku buat sekarang? Pretending happy sedangkan tidak??

What should i do?? HELP~~~!

And now thing a bit complicated when i'm in love with complicated man. Gosh... Sakit jiwa... Hahaha baru in love belum berpeluang in relationship pun.

Ok lah, mind my craziness tonite. Mood swing sebentar. Esok lusa I ok semula. :)


Setakat ini dahulu,

 

3 ulasan:

  1. emmmmmm tak tau aku nak cakap apa.... tapi rasanya hg patut redho dgn jodoh dan ketentuannya... macam aku redho je... bahagia jugak sampai la ni....walaupun aku tak dapat kawin dgn org yg aku sayang...... janji org yg aku kawin sekarang ni sayang dgn aku... dia jaga aku baik apa.... kata org cinta tak semestinya bersatu...... KAwin la syima.... jangan tunggu sampai 30 .... aku teringin jugak nak tengok anak hg....Kita akan bahagia kalau kita membahagiakan org....insyallah..... bahagia tu ada dlm diri kita.... Tak guna menyayangi org yg tak nampak kita....Jiwa kita jugak yg kacau... tu pandangan aku..... KAlau tak boleh terima aku tak kisah.... pendapat dan pandangan org berbeza.....

    Usia jugak mematangkan kita.... Kalau tak boleh jugak mohon petunjuk dariNYA.... Insyaallah.... dia maha penyayang.....

    BalasPadam
  2. remember my words.

    1st come 1st serve.

    huhuh... bunyi mcm lahanat, tapi percaya la bila dah lama get along ngan orang tu, rase sayang ke ape bleh develop sendiri.

    :D

    BalasPadam
  3. erq...apsal mcm sama senario jer...huhuhu....

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...