Instagram Shots

Jumaat, 29 Julai 2011

Di ambang Ramadhan

Salam semua,

Hari ni aku secara tak sengaja menjadi bidan terjun sebagai urusetia persiapan majlis ilmu sempena Ramadhan bagi pihak PKNS.

Baik tak?? Ok, ok tak baik riak nak menunjuk-nunjuk kebaikan.

Sebabkan ini juga la ada orang dalam opis aku panggil ostajah sebab tetiba je tolong orang PKNS buat kerja. Eh! Bukan sebab aku tolong dorang buat keje, tapi sebab aku yang mulut celupar, yang suka me-laser sana sini buat kerja-kerja untuk CERAMAH AGAMA.

Aku tau dorang main-main. Tak pe...

Sebenarnya kerja aku sikit je, tampal kertas pada papan kenyataan tu. Hihihi *baru selesai tugas... penat tolong angkat pinggan/cawan yang dah dibasuh.



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...