Instagram Shots

Ahad, 31 Julai 2011

Luncheon terakhir

Esok kita semua akan menjalani ibadah puasa. Harap-harap lunch ini bukan yang terakhir. Hehe orang tanya awat mentekedarah macam tu? Sebabnya dah berbulan-bulan aku tak makan beriani, takut mengidam di bulan Ramadhan maka hari ni keinginan ku dilunaskan.





*Terima kasih lah buat si pembelanja. I love u skandal..



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...