Cari Blog Ini

Rabu, 27 Julai 2011

Saya dah deactivate fesbuk


Last 2 days tanpa pikir panjang aku dah buang FB akaun aku. Kedua-dua akaun. Akaun utama untuk famili dan kawan-kawan masa belajar. Akaun ke dua untuk kawan-kawan se-kerjaan. Mungkin apa yang aku buat ini sementara atau delete terus. Tindakan aku juga dipersoalkan beberapa manusia yang concern, "kenapa??"


Agak sayu juga hati bila kemeriahan ber-fesbuk di ragut oleh kebodohan sendiri. Aku tak ada jawapan untuk tindakan aku. Fikiran aku berkecamuk. Lost.

And now aku terfikir, apa jadah ada Blackberry dan internet bulan-bulan dibayar kalau tiada fesbuk lagi... dang!

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...