Instagram Shots

Selasa, 9 Ogos 2011

Ramadhan 2011 - day 9 (sahur nugget rentung)

Salam korang,

Sahur tadi makan apa? Aku cuba meringankan menu bersahur pagi ni sebab semalam dah bersantap nasi putih dan ayam goreng, maka pagi yang dingin ini aku cuma goreng telur dimakan dengan roti wholemeal dan nugget.

Tapi ntah macamana nugget yang ku goreng tu hanggit. Tinggal sekejap je dapur sebab buatkan nasi si flora dan oyen. Aduh kena makan juga la kan?

Menu ni agak macam lite-lite tapi perut ku sengkak, kang mesti jadi ular sawa sampai kat pejabat nanti.

Okeh darlings, time to get dress and work. Semoga hari ini kalian semua kerja dalam keikhlasan dan diberkati Allah (feeling ostajah memberi nasihat)



Muaahhh! XOxo



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone