Cari Blog Ini

Khamis, 11 Ogos 2011

Secara rasminya saya adalah mak ngah

Abah sent me this sms...
"My name is muhammad muqri johaniff, born in hosp kemaman, dob 07.08.2011, when l first came to world l was very small and weighed 4 kilogram only, now l'm admitted to hosp again for jaundice, my father is panicking now, he called tokwan for advise.."

Abah is tok wan already. Mak is tok. Tok Lanchang is moyang. And automatically I am his aunt. Gila lah!! I got nephew dah?



*pengsan*





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

3 ulasan:

  1. 4kg ko kate small.. ?? besar tu beb.. anak aku , si Alif mase kuar aritu.. 2.3kg jer taw.. stgh berat anak buah ko ni syim.. :)

    BalasPadam
  2. 4kg???

    wife joe makan ape mase pregnant???

    gile laaahhhhhh...

    BalasPadam
  3. weh, congratulation... da jadi makcik ko... awat nak pengsan lak ni? mesti happy ada anak buah baru. kene prepare duit raya la weh... =)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...