Cari Blog Ini

Jumaat, 23 September 2011

Berkursus lagi

Dah masuk hari-hari terakhir baru nak update kan??

Ada orang mengeluh bila kena pergi berkursus. Tambah-tambah kalau kena ke tempat jauh dan tempoh yg lama. Lagi bermasalah kalau kaum-kaum ibu yang nak tinggalkan bau ketiak suami dan peluh anak-anak.

Aku suka. Sebab aku bujang lagi kot. Aku sangat suka pergi berkursus. Pergi tempat baru. Jauh dari pejabat. Boleh kenal kawan-kawan baru. Boleh hipokrit jadi wanita solehah. Macam-macam boleh. Opss! Terlebih sudah.

Oklah, sekarang waktu rehat, mahu buat keje lain pula lah.



Babai. X0x0





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...