Cari Blog Ini

Selasa, 20 September 2011

Muhasabah diri dengan kegagalan cinta

Dalam cinta, ada satu kelemahan bagi setiap insan. Iaitu,tak dapat menerima kenyataan apabila kegagalan dalam cinta terjadi. Bila kita berfikir secara waras, kegagalan itu adalah cinta-Nya. Kenapa tidak, Allah memberikan jalan terbaik dalam sebuah kegagalan dan Allah memberikan yang terbaik bila kita ikhlas untuk kegagalan itu..



Mudah-mudahan aku ikhlas untuk kegagalan itu. Tabahkanlah hati ini. Ameen.





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 ulasan:

  1. yg penting jgn jd bodoh n siksa diri sendiri sbb lelaki.TAK BERBALOI aku habaq hang.melainkan lelaki itu adalah ayah @ anak hang.tu WAJIB;-p

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...