Cari Blog Ini

Isnin, 5 September 2011

Neraka Petknode : Dianggarkan 9 terbunuh

Ini yang dinamakan harapkan pagar, pagar makan padi. Something like that la. Sekarang macam-macam cara nak menipu kalau nak instant money.

On the way back to JB, I read the TL; @klubbkiddkl about Petknode, (pusat jagaan binatang peliharaan) - for animal boarding yang tiba-tiba owner dia menghilangkan diri sedangkan kucing dan anjing penuh dalam premis Petknode di area Damansara Damai / Desa Moccis, Sg Buloh ditinggalkan dahaga dan kelaparan. KEJAM tak? Babi pun tak kejam macam ni.

Ku cuba fikir positif, mungkin owner dia ni ada emergency so had to leave. Tapi... bila melibatkan nyawa dan melihat pada gambar-gambar yang diuploadkan, aku rasa tak logik pula.

Sampai kurus kering macam ni. Dahsyat! Hati perut babi tau depa ni.

Snapshot dari Myanimalcare.org . Si gebus mati berpelukan.

Yang seekor tu macam tak lama lagi je tu tah hidup ke mati tu, yang gebu dua ekor tu memang dah mati tragis berpelukan. Sadiskan?

Aku cepat sebak, sebab mereka ini binatang yang dengar cakap dan manja.

Dan idiots ini (owner) mengikut maklumat @klubbkiddkl seorang bernama Shahrul Azuwan bin Adanan 821017-10-5289 Lot 2739, PT No 1426, Taman Genting Permai, 44300 Batang Kali, Selangor, 03-60574134 dan seorang lagi bernama Yushairi bin Khairuddin, 820227-05-5107 605, Lorong Anggerik 18 Jalan Anggerik 4 Bandar Sunggala 71050 Port Dickson, Negeri Sembilan. Ha kau! Seorang dari Batang Kali seorang dari PD. Yang dari Batang Kali tu kot bawa lari duit main kat kasino Genting la tu. Yang seorang lagi berpoya-poya di pantai PD gamaknya. Eh, terfitnah pula.

Nak tengok gambar dorang?? Terjah Blog Serious Obefiend atau twitter @klubbkiddkl atau Myanimalcare atau Kucing Terbiar & Anjing Jalanan, hasil maklumat ini credit kepada mereka. 






1 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...