Instagram Shots

Ahad, 18 Disember 2011

Hatimu milikku. Mungkinkah....?!

Minggu yang separa tingtong. How's your weekend anyway??

Mine? Nak kata gila meroyan, I think I still can handle myself.

I thought so la... ke guana demo??Dulu tak berapa nak ambil port lagu-lagu bebudak AF kan? Skang bila terdengar lagu ni, jadi tak keruan, teringat-ingat dan terbayang-bayang. Normalkah untuk rasa macam tu?? Ye... memang lagu ni dah lama ke udara kat mana-mana dan aku baru perasan. Aku kan memang jenis lambat nak update semua benda ni. Hiks!!



Paling mengharukan bila time chorus, aku rasa semacam. Pasal apa tah?! Why? Why?

"Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu.............




Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa batas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikku jua

Ku sayang padamu.... "

Cik Nora la yang tolong fahamkan maksud lagu ni, aku memang failed nak interpret maksud lagu. Cacat otak sungguh. Kisah lagu ni seperti kita secara rahsia memendamkan perasaan suka dan sayang pada seseorang. Dan orang tu tak tahu. Betulkan??

Hakikatnya, nak luahkan rasa hati, tak tahu pada siapa yang sesuai dan layak. Jadi seharusnya lebih baik aku mematungkan diri dan pendam saja rasa ini. Sebab aku tak pasti hadir rasa ini disebabkan kesunyian atau terdesak. Selalunya keindahan rasa ini tak lama. Sekejap je. Akhirnya aku yang kecundang.

Serik.

Biar masa yang menentukan. Tak nak berusaha lagi. Aku lebih kepada pasrah. Menyerahkan kepada takdir dan keadaan.

*Buat caller ringtone agak-agak poyo tak?? Hahaha...


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...